tisdag 22 mars 2011

Bissing nr 2 :)

Ja nu e nästa påväg oxå, nu händer allt på en gång, bara på ca 1,5 vecka så har 2 tänder kommit upp, han reser sig mot allt och han snackar, nu väntar jag på att han helt plötsligt ska börja gå eller säga mamma :) han stog helt utan att hålla i sig i morse oxå dock bara i 2min ungefär i sängen.

Nu har man skickat in deklarationen oxå, har inget att tillägga så de va bara att klicka på skicka in, ska ju få tillbaka en liten summa, trodde faktisk jag skulle få betala tillbaka då alla andra här på gatan tydligen fått göra de när dom varit mammalediga. Vissa har tur tydligen.

Idag är de bara 78 dagar kvar till lilleman fyller 1år, galet som attan, minns ju när jag fick veta att jag skulle få en liten, känns ju som igår fortfarande. 40 dagar kvar med skitmobilen oxå tradigt, vill byta NU..Är så gott som 100% säker på vilken jag vill ha nu, så de är bara att vänta, såg att den finns i rosa hos tre, kanske man skulle ha *IRONISK* fy attan va gräsligt.


Idag har jag tagit de lugnt, varit ute i solen med Erik och gått en runda, diskat lite och lagat mat. Nu så ska jag se Halv åtta hos mig och eventuellt ta en liten titt i min godispåse.

Vännens örfil är ärligt menad, fiendens kyssar vill bedra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar