tisdag 29 mars 2011

Vinterkräksjukan..

Då va de avklarat... I söndagskväll började Martin, han höll på hela kvällen medan jag satt och kollade på film och när den va slut tänkte jag gå upp och lägga mig men ser då att Erik kräkt ner hela sin säng, så de va bara att ta ner honom och hålla sig vaken, vid 4 ungefär somnade jag på soffan och vaknade vid 7 och då a de min tur, låg utslagen precis hela dagen igår. Öm i hela kroppen. Har ett gigantiskt blåmärke på benet och de kändes som de hade spridit sig över hela kroppen ungefär.

Men idag är de ok. sitter just nu och äter de första sen söndag kväll. 2 rostade mackor med ost, helt ok för magen.

Vet inte mer vad jag ska skriva. Lite seg, orolig och virrig just nu.

Det är alltid mörkast innan gryningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar