tisdag 15 mars 2011

Liten blir stor...

Senaste dagarna har de hänt otroligt mkt.

Lilleman ställer sig utan problem upp i sängen och under soffbordet, även mot sina små stolar men bara om man hjälper honom lite, och så är en tand påväg, känns tydligt och man ser att tandköttet spruckit upp. Mysigt, snart så kan han äntligen äta lite mer riktig mat.

Händer mkt med Erik nu men annars e de rätt segt, sitter hemma och häckar framför tv:n och datorn, fast idag orkade jag inte sätta igång den förren efter 13 tror jag de va. Tog mig en härlig dusch fast de varade inte så länge för Erik va sällskapssjuk.

Idag blir de en seg dag troligen, eventuellt till affären men tror Martin handlar på vägen hem, smartare. Kotletter till middag eller om de va karréer jag tog upp, sak samma bara att de heter olika.


Ne nu ska jag diska lite och kanske fixa någon mat till mig själv eller titta klart på tv.. Har mina rutiner när de gäller tv:n.

Gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar