söndag 27 februari 2011

Ny Kärlek...

Idag  har jag fått en ny kärlek :) Som bara gliiider fram, helt underbart..

Sen jag skrev sist har de väl inte hänt så mkt, har ju varit helg med mkt svärmor....I fredags så va vi i Bromölla hos Matthias och firade, lite kakor, kaffe och en kebabtallrik, MUMS!!!! Är väldigt kräsen när de gäller kebabtallrikar, här i OFM så är de bara 121:ans kebabtallrik som jag tycker är god, alla andra smakar skumt.

Igår så va vi bara hemma och hade de mysigt, tittade på film och bara hade familjemys, blev karréer med potatismos till middag oxå och de är ju inte helt fel, mumsigt för magen de, och nu inser jag att jag skrivit väldigt mkt om mat men sen e ju de en av livets bästa saker....

Äta bör man annars dör man

Idag har vi som sagt varit i OFM och hämtat nya kärleken, va kallt att vänta men de va de helt klart värt när man satte sig ner och njöt. Svärmor har ju oxå varit här idag så vi kunde köra inom affären och handla i lugn och ro. Och nu så står hon och Martin och försöker göra pannkakor, dom första gick åt helvete, blev bara degklumpar av de, bytte stekjärn 2 gånger och nu verkar de gå bättre, blev mer mjöl i tror jag, sitter ju här nu så vet inte riktigt.
Ikväll blir de att titta på Wallander och mysa innan helgen tar slut.

Nu ska jag ta och hitta på något eller inte vem vet =) ha de bra alla pojkar och flickor!!!

Man är så gammal som man känner sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar