torsdag 17 februari 2011

De går framåt..

Bokstavligen framåt, senaste 2-3 dagarna har Erik äntligen börjat att gå framåt i gåstolen ist för bara bak, vilket ofta slutat med att han hamnar i något hörn och blir sur, men nu så kan han ta sig överallt, dröjer inte länge nu förren han lyckats ta sig helt ut i köket, än så länge är kanten lite för hög så han kommer över med 2 hjul eller 3 om han har hög fart.



Idag e de ju torsdag, segt, brukar aldrig hända något speciellt då, inget på tv och på torsdagar brukar Martin va som tröttast, fast han va jätte trött igår så hoppas han e lite piggare idag då.

Just nu så sitter jag vid köksbordet och kopplat upp mig till OKTV ist för min mobila för de går segt som attan plus att de hela tiden stängs av, dålig täckning som fan, eller så e de något annat men tror de har med täckningen att göra för jag sitter nästan inne i ett hörn så kan ju vara svårt. Och lilleman ligger och myser med mina fötter, den lille knäppisen, mammas pojke de e de ingen tvekan om.

På tisdag nästa vecka är de ju dax för min vägning igen, men fuskade idag och har inte gått upp något än, skumt med tanke på att jag äter betydligt mkt mer och tom frukost vilket jag har svårt för men de går ner iaf och stannar nere, vilket är de viktigaste. (SUCK viktigaste när jag pratar om vikt..)


Ne nu ska jag ta och diska lite och sätta igång kaffe innan Martin kommer hem..

Ha de gott folket...

10 kommentarer:

  1. Har du provat protein pulver? Funkar som ett tillskott till maten du äter, brukar hjäpa.

    Henke har samma problem som du med att gå upp i vikt och han körde på protein pulver samtidigt som han åt som en häst och han fick resultat, visserligen tog det lite tid det med men ändå ^^

    SvaraRadera
  2. ne har inte gjort de, funderat en del på de men de e ju svindyrt.. eller iaf jävligt dyrt.

    SvaraRadera
  3. http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/viktokning-_-aterhamtning/index.html

    Kolla där, inte så farligt dyrt ^^

    SvaraRadera
  4. Nja beror ju på hur länge de räcker.. Men ska se vad plånboken säger snart för de börjar bli lite väl ont om kläder som passar nu..

    SvaraRadera
  5. Bara att köra hårt då med andra ord ;D Såg bilden på BDB, du är verkligen tunnare (!) ...

    .. Och dina bröst är mindre också xD :-P

    Ger inte Martin dig mat eller? :P

    SvaraRadera
  6. Jo har en midja på typ 60-65cm och tuttarna e lika små som dom va i 8:an

    SvaraRadera
  7. :O Jävlar du har blivit tunn :O Fan man kan ju tro att du inte får någon mat alls!

    SvaraRadera
  8. mjo många som tror de men äter som en häst...

    SvaraRadera
  9. Ätit som en häst har du ju alltid gjort xD Men att din ämnesomsättning har gått och blivit så pass nu, det är ju fan helt sjukt

    SvaraRadera
  10. Mjo trodde ju jag skulle ha kvar lite efter graviditeten iaf men nedå jag dyker rätt ner under min vanliga vikt.

    SvaraRadera