tisdag 15 februari 2011

Tiiiisdag!!


Igår va de alla <3 dag, meningslöst. Bilen pajade så Martin va hemma men inte blev de mys för de..Va som vilken dag som helst, datan, tv, tupplur och städa. Eller ja Martin och Erik sov en liten sväng på eftermiddagen medan jag försökte hitta på något, jag skulle ju dammsugit och så men de kunde jag ju inte göra när dom sov så fick vänta till dom hade vaknat.

Idag så är bilen på verkstaden och jag håller tummarna för att de är något enkelt fel på den, tex termostaten och inte något allvarligare eller fler fel. Få se om de blir OFM idag, vi måste nog handla iaf, men vet inte om dom ska repa, få se sen när jag frågat bror min.


Just nu sitter jag och lyssnar på Von Benzo med subwoofern på max och bara tar de lugnt, vaknat på fel sida och så e de kallt och jävligt ute, hatar verkligen detta men tyvärr så blir de väl inte vår förren i slutet av mars om man har tur, men skulle inte förvåna mig om de kommer jätte sent och blir en kort men skitvarm sommar. Så länge jag får komma till stranden en gång så är jag nöjd, har inte badat i havet sen 2007 skulle jag tro, var innan min och Martins tid iaf.



Vaknade rätt tidigt idag oxå lilleman låg och pratade så va tvungen att stiga upp vet inte varför han inte säger till mer när han vaknar, jag har ju ingen aning om hur länge han ligger och bara pratar och myser innan jag vaknar till.

Nu ska jag gå å dra något gammalt över mig...ha de gott..

6 kommentarer:

  1. amen va fan! Nu får ju Martin skärpa sig, har du inte varit i havet sen du var med mig? Det är ju nästintill pinsamt! GE honom en lusing och säg att "Du ska jävlar köra mig till havet i sommar och bada annars jävlar!"

    Det kanske hjälper? xD

    SvaraRadera
  2. Ne tror inte jag varit de.
    Haha, Får väl göra de XD

    SvaraRadera
  3. Ja va fan! Man måste ju få komma iväg till havet och bada! MINST en gång varje år ^^ .. Annars får du ju helt enkelt ta körkort ;D För jag utgår att du fortfarande inte gjort det xD

    SvaraRadera
  4. Jo man tycker ju de..Ne har ju inte tagit de än och nu har ju lämpet gått ut oxå :/

    SvaraRadera
  5. Ja du kan ju göra det jävligt enkelt, ta antingen EU-kort och fixa en EU-bil, dom gör iaf 60km/h så det är nått att köra, blir nog lite billigare både bensin och studiemässigt.. Annars traktor kort och fixa en a-traktor som inte går lagligt ^^

    SvaraRadera
  6. Haha ne fy skulle jag köra runt i en eu-bil XD hahaha.. ne jag ska ha min Cadillac DeVille en dag så måste ha riktigt körkort..

    SvaraRadera