söndag 13 februari 2011

8 månader :)

Ja då är lilleman lite över 8 månader, tiden flyger verkligen iväg, kan inte förstå att han fyller 1 om bara 4månader ungefär, helt otroligt. Blir inte en lugn stund nu här hemma så länge lilleman är på golvet, sladdarna och Bilbos matskål är så intressanta så.

I fredags så va svärmor här på besök och fick se lilleman krypa, vi hade inte berättat något för henne innan om de så de va ju en trevlig överraskning.


Igår va vi ute en sväng med vagnen och Erik somnade såklart när vi var ute och gick och sov säkert 4timmar totalt efter att vi kom in igen, brukar ju sova ca 1,5 timme runt 13-14 men aldrig så länge mitt på dagen.

Idag så har vi varit i OFM och handlat, inget speciellt bara lite smått å gott, pålägg, mjölk och sånt, och lite godis oxå, blev ju inget igår så fick ta de idag ist.
När vi kom hem från affären ställde jag mig och gjorde köttbullar och biffar, tänkte först göra bara biffar men tyckte de va lite tråkigt så jag gjorde köttbullar oxå som vi ska frysa in till en annan dag.

Nu så står Martin och spelar golf på Wii:et och väntar på att skidorna ska börja, Erik sitter i gåstolen och tuggar på älgen och jag sitter ju här och häckar :)

Alla <3 dag i morgon men som vanligt så blir de väl inget speciellt, frågade Martin om han ville att jag skulle fixa något eller göra något men de ville han inte, kunde ju kanske bakat eller nått annars men men, få se om jag kanske gör något, känns ju rätt onödigt om jag gör något för får antagligen inget tillbaka och jag tycker att de ska va lika, får man något så ska man väl ge något tillbaka... Och då räknas inte pussar för de hade jag ju fått ändå.

Ne nu så ska jag ta och se vad jag kan hitta på..


P.S. Har du en gammal mobil med tangentbord (QWERTY) som du vill bli av med så kan du väl skriva!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar