tisdag 8 februari 2011

Nu börjar äventyret..

Nu gäller de att ha koll på lilleman hela tiden, igår satt jag och läste nyheterna på datorn tog max 1 min och tittar upp och ser inte Erik då sitter han borta på hallmattan. Snabb som attan e han redan..

Igår va man och tog cellprov, folk klagar på att de är obehagligt och pinsamt men jag bryr mig inte. Men e väl så efter man fått barn kanske, då har man ju redan visat upp sig så många gånger så man inte bryr sig.. har ju gjort 3 VUL med manlig gynläkare så, Får svaret om 4-6 veckor.

I morgon kommer distriktssköterskan hit och ska väga lilleman, skönt att hon kommer hit som omväxling. Så jag slipper tänka på skjuts.

Idag ska jag städa och tvätta oxå hade jag tänkt men har inte kommit så långt ännu, skulle gjort de igår men hade världens spänningshuvudvärk sovit konstigt skulle jag tro, brukar alltid vara en anledning.

Men nu ska jag bara gå och dra något gammalt över mig. XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar