lördag 19 februari 2011

Snart..

Ja snart kommer ni att få en fin liten överraskning, eller ja ni kommer att få veta något mysigt, vad vet bara min syster än så länge. Något helt oväntat mysigt. Någon gång inom 1,5 vecka iaf.

Har lite svårt att bestämma mig för hur bloggen ska se ut så ni får ha tålamod tills jag bestämt mig helt enkelt.

Idag så blev de först en micrad ost och skinkmacka sen två baguetter med ost, skinka, sallad och dressing.. MUMS.. och så blir de lasagne till middag, finns nästan inget som e godare än de, ligger på delad förstaplats med hamburgare och potatismos :) Och ikväll blir de att fläska till sig med lite godis framför en film hoppas jag på, får se vad Martin tycker men förhoppningsvis så blir de film.

Lilleman har varit på g idag och pratat och skrattat jätte mkt, om man skrattar åt honom så börjar ju han oxå skratta och så kan man ju hålla på så hur länge som helst, han e bara för mysig den grabben.

Ne nu ska jag eventuellt börja med maten.. Ha de gott!!!

2 kommentarer:

  1. vi har inte fått veta överraskningen än.....

    // Anna

    SvaraRadera
  2. Överraskningen va dom små kattungarna :)

    SvaraRadera