måndag 18 april 2011

Underbart :)

Igår hade jag en av dom bästa dagarna på väldigt länge...Började dagen med mys i soffan och där va vi en del under dagen.. Så skönt de va först vid 20 som första datorn startades och de va INTE min, och i bara ca 20-25min önskar alla helgar kunde vara så. Blev mys i sängen sen och film.. Helt underbart..
Hoppas bara jag inte behöver leva på gårdagen länge utan att de händer snart igen. Sånna dagar brukar ju tyvärr inte komma så ofta.

Data fria dagar är underbara för då händer de faktiskt saker, annars så blir de ju att han sitter vid sin dator och han brukar säga att han bara ska sitta där en stund men den stunden brukar sluta med 1-4timmar eller mer ibland. Och jag vill ju inte hålla på å gnälla och tjata på honom och då är ju inte jag bättre än att jag sitter vid min dator. Så får väl han komma till mig om de är något, för om jag går till honom så slutar han sällan sitta där. Är datorn väl startad så sitts de ju där till och från resten av dagen..

I morgon så får vi veta om lägenheten, längtar som fan. Hade varit otroligt underbart om vi fick den, hade sparat en massa pengar även om de e lite högre hyra..

Ne nu blir de åter till nyheterna och lilleman..

Låt inte vargen vakta fåren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar