söndag 28 februari 2010

Helgens äventyr...

Skrev inget igår så får slänga in gårdagen här oxå..

Vi va i Bromölla igår hos Martins bror som fyllde 32år förra helgen, blev lite kaffe och kakor och kollade blocket efter ny bil både till oss och till Martins bror, va inte jätte mkt bra bilar ut och dom som såg vettiga ut såldes av en som inte kunde stava och de känns ju inte jätte seriöst.

Va inne på Maxi i Bromölla oxå vi skulle ha mjölk och samarin men som vanligt så kom vi ut med en massa annat oxå.. godis på ca 1,7kg tex. va billigt i bromölla bara 49,90kr/kg.. inne i Olofström kostar godiset 75kr/kg på Maxi galet dyrt.

Idag så har jag inte hunnit göra så mkt, ätit frukost, spelat lite på king och slog mitt ena rekord :D och så va jag ute och gick en runda med Bilbo i den sköna solen.
Här är de +6 och riktigt mysigt, önska man hade bott kvar inne i Olofström för då hade man kunnat gå en runda i solen, de är ju inte direkt stort här ute så man går ju genom hela "byn" på ca 5 min.
Få se vad som händer mer idag sista med Os idag iaf så man slipper de sen..
Ja ja nu ska jag se vad jag kan hitta på..


Snön smälter och solen skiner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar