lördag 17 november 2012

Snabb blogg!

Igår firade jag och hjärtat 5 år tillsammans. Tänk vad tiden går snabbt sen tittar man upp från mobilen och ser att man har ju faktiskt 2 underbara barn så tiden måste ju ha tagit vägen någonstans.

Igår var vi ute och åt bara jag och Martin. Finns ju inte mkt till restaurangen här i Olofström så de blev Katrins en sallad till mig och pizza till hjärtat.

Blev inte riktigt som planerat då svärmor som var barnvakt var tvungen att stanna och se x-factor (skit program) så filmmyset blev helt inställt men men kunde ju inte slänga ut henne direkt.

Wilhelm som fortfarande e förkyld och håller på att få tänder var inte jätteglad och var svårt att få honom att sova men tillslut så fick jag och hjärtat mysa lite men fick ju titta på en film som gick på tv för när Wilhelm väl somnat så var de för sent att starta någon annan film.

Nu till något annat.
Bvc igår oxå med Wilhelm 72cm (+22) och 9540gram (ca +6kg) han växte bara 1 cm sist och denna gången blev de 3cm snacka om att jag blev chockad. 

Ne nu ska jag dricka mitt te och få upp min temp lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar