söndag 16 december 2012

Familjen prosit!

Alla e sjuka (Martin lite). Erik var hos läkaren i onsdags, blod och halsprov, inte populärt. Stackars pojk. Men han fick en gummihaj efter proverna var tagna. Sen i torsdags har även jag och Wilhelm varit dåliga. Ont i halsen och eventuellt lätt bihåleinflammation. WIlhelm är iaf inte sig själv, vi var iväg halva dagen igår och somnade i deras säng där han sov minst 2,5h vilket han aldrig gör dagtid. Och idag sov han till 11 ungefär. Jätte snorig den lille stackaren.

Wilhelm kryper med full fart nu <3.

Ne nu e de inte långt till jul och än har vi inte köpt något till Wilhelm, utbudet på maxi e ju inte de bästa direkt. De vi hittat kostar över 200 och de ger jag inte för en barnleksak som är från 6-12 mån. Annars e vi så gott som klara de bästa måste nog ändå vara till mina föräldrar. Men vad de e kan jag inte skriva här.

Ne nu ska jag fortsätta dricka mitt te så jag kan bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar