tisdag 27 augusti 2013

Så dålig..

På att skriva här nuförtiden. Har inte mycket att skriva om antar jag, livet rullar på å nu har båda busarna börjat på dagis och trivs som fisken i vattnet.. Jag har börjat med matte 2a nu. Ska vara klar 2okt men tror knappast jag hinner göra 600 uppgifter plus prov.. Har gjort 29 än så länge. 

Just nu orkar jag inget va meningen jag skulle plugga men mår inte ok, trött, förkyld och har ont i magen.. Va bara för jag smög ner vitlök i maten igår.. Går fram mot vinter nu, var 7grader igår och idag 9 grader så otroligt kallt vill ju ta på busarna vantar å mössa på morgonen ju fast sen e de ju runt 20 grader när dom är ute å leker på dagis så då e de på tok för varmt..

Undrar om det ens är någon som läser denna längre så sällan som jag skriver. Vet att mor min läser i alla fall ( hej hej mamma) annars e de nog inte många..

Ne nu måste jag göra någon nytta idag.. Ha de gött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar