fredag 21 november 2014

Det börjar närma sig..

Nu har jag mindre än 1/4 kvar innan mini ska komma. Varje gång känns det som en hel evighet innan den lille kommer. Har i alla fall lite att se fram emot som håller tankarna borta. 

Här i Näsum har ju folk haft julpynt uppe sedan förra helgen, sinnessjukt tidigt tycker jag, här kommer det tidigast 28:e. Sen ska här upp med stakar, stjärnor och gardiner medan jag orkar klättra. Sen är det ju inte många dagar tills det är dags för lite lussebak och sen är det ju nästan jul. Så det jobbigaste kommer nog i januari när man inte har något att sysselsätta sig med förutom besök hos barnmorskan lite då och då. Nästa besök är nu på tisdag sen blir det med jämna mellanrum. Bjuder på dagens kula v.30+1.

Ne nu ska jag snart börja med maten tror jag så lika bra att sluta skriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar