lördag 10 september 2011

Länge sen nu.

Nu va de ett tag sen jag skrev något sist men de har väl egentligen inte hänt så mkt. Erik går på dagis 3 timmar om dagen och de fungerar bra. Dock så kan jag bli lite irriterad på dom, dom tar nästan aldrig på honom regnbyxorna så han är jämt blöt och skitig, och gummistövlarna är helt oanvända så han har oftast dyngsura strumpor när jag kommer (dom går in precis när jag ska hämta). För övrigt så pratar han jätte mkt eller ja han säger mamma hela dagarna, vilket blir lite jobbigt när han börjar bli trött på kvällen, då blir de mamma mamma mamma och så ska han ju bara sitta hos mig helst. Han sover nu i sitt egna rum, vilket går jättebra, dock delar han de med råttorna fram tills vi vet vart vi ska ha dom.

De har blivit en del jobb för Martin nu i veckan 3 dagar övertid men han är ju hemma vid 16.30 så de är ju inte så farligt.

Och mer än så har nog inte hänt. Jo vi vann 1 miljon... ne de gjorde vi inte men de hade inte varit fel, betalat av alla lån och krediter och så fast då räcker ju ca 100000. Ne nu ska jag göra något annat busa lite med Erik kanske om han vill innan han ska upp i sängen och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar