onsdag 28 september 2011

Segt!

Sorry att de inte blir så mkt bloggande men de händer faktiskt inte så mkt just nu tyvärr =(

Martin jobbar och jobbar eller vilar på soffan, jäkla gråa dassiga höst, de gör honom alltid så slö och borta.

Erik går ju på dagis och de går väl sådär, igår blev han ordentligt biten i kinden redan vid 8.38 ringde dom från förskolan, dvs han hade inte varit där 1 timme ens, sen fick de bli ner till vårdcentralen och kolla upp de och fick en flaska alsolsprit och en paket plåster (gigantiska). Detta är nu tredje saken som händer Erik på mindre än en månad (första dagen efter inskolningen va 29/8) Han har blivit puttad och slagit i pannan, biten i fingret och nu biten i kinden. Och puttad blir han tydligen ofta men oftast slår han sig inte.

Själv gör jag inte mkt, bakade lite häromdagen men annars så e jag så seg och slö så jag bara ligger i soffan tills jag ska hämta Erik.

Vi va i k-stad i söndags och handlade lite, köpte en barngrind och ÄNTLIGEN verktyg, så nu jävlar kan jag börja fixa lite saker här =)

Sen va vi inne på Maxi på vägen hem och köpte lite vinterkläder till Erik, 3par vantar, mössa och kängor. Han fick ju en fin overall av sin farmor för ett par veckor sen så de är ju fixat, skulle dock behöva en lite tjockare jacka, men de ska jag se om jag hittar en begagnad för den kommer troligen inte att användas så länge och när de e slut med overallen i vår så kanske han växt så mkt så att jackan är för liten. 

Ne nu ska jag se vad jag kan göra innan jag ska hämta min lille prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar