tisdag 11 oktober 2011

Höst :(

Ja nu vet man att hösten är här, vi är sjuka alla här hemma, lilleman har varit förkyld i flera veckor nu och haft feber ett par gånger men bara varat några timmar åt gången konstigt nog.
Martin har varit dålig någon vecka eller så, riktigt förkyld om nätterna, snurrar och snurrar och jag får ju en del armbågar på mig om nätterna så man e ju halvt ihjälslagen när man vaknar XD just nu är de väldigt jobbigt med en 120 säng.
Jag blev akut sjuk söndag morgon, inte varit på väg ens och sen vaknade jag totalt täppt och snorig. Idag är jag dessutom öm i hela kroppen, känns som jag varit i världens jävla slagsmål med alla kroppsdelar från lilltån upp till hårbotten =(.

För övrigt så händer de väl inte så mkt tiden rullar på. Ska till tandläkaren nästa vecka (om jag är frisk nog) för första gången sedan 2008 pga tandläkarbristen här i OFM. Vågar inte ens gissa hur många tänder jag behöver laga, har ju som sagt riktigt dåliga tänder och en lagning som jag tappat och en som jag eventuellt tappar när som helst.

Jag har förresten slutat röka gick svin bra, så nu har jag fått tillbaka mitt godissug, och de har jag inte haft sen 2007-2008 någon gång och matlusten är bättre tror de kommer synas på min viktlista :)

Ne nu ska jag ta mig 3 liter nässpray och sätta igång lite tevatten (har slutat dricka kaffe oxå =D )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar