torsdag 20 oktober 2011

Bläää..

Nu har jag snart varit sjuk i 2 veckor vilket är jobbigt som fan, vissa dagar har jag ingen ork alls, de är tur att Erik sköter sig själv och leker med sina bilar så jag kan ta de lugnt.
Martin är inte mkt bättre han har varit sjuk lite mer än 2 veckor nu och senaste dagarna har varit hemska han vaknar runt kl 4 (idag ca 3.45) av att han hostar och hostar och hostar sen fortsätter han oftast hosta fram tills han ska köra till jobbet vid 4.55 ungefär. Dom på VC tyckte de inte va så allvarligt men Martin hade glömt att berätta vissa saker så han ska sluta tidigare idag och gå ner där, jag misstänker att han har bla bihåleinflammation då han har ont i tänderna och kinden på ena sidan, vilket är typiskt för bihåleinflammation.
De blir ju inte allt för mkt sömn för någon av oss nu när vi är så sjuka och hostar, jag får lägga mig på soffan och försöka sova så fort jag kommer hem igen efter jag har lämnat Erik på dagis. Men oftast ligger jag och hostar till 10 och då ska jag ju snart hämta honom igen så ingen större mening att försöka då.

Nu så blir de en del bebisar närmsta månaden typ, många som ska ha nu, både första, andra och tredje, mysigt med bebisar och magar. Snart är de 2år sen jag fick se Erik för första gången på ultraljud går otroligt snabbt nu när man har barn, innan gick de oxå snabbt men då va de nog mest kärleken som gjorde de, nu är de allt.

Ne nu ska jag dricka upp mitt te innan de är totalt iskallt, inte bra att spana runt för mkt på nätet man glömmer bort så mkt saker då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar