torsdag 27 oktober 2011

Sjukhuset nästa..

Tror jag är allvarligt sjuk, något är verkligen helt off med mig..
 
Jag vill julpynta :S jag som inte alls är förtjust i julen eller julpynt för den delen. Och redan nu så vill jag bara ta fram julsakerna och börja pynta, och dessutom köpa MER... Måste vara för att jag är mamma nu, vi hade ju inte mkt uppe innan Erik föddes, min svarta gran, en ljusstake och en julstjärna i fönstret men de va nog allt.

E ju evigheter till jul dessutom e ju inte ens november än.. 27 nov är de ju första advent, bara de att jag vet när advent är tycker jag är pinsamt.



Ja den 14 är de dax för mig att återigen gå på coaching skit, fan att dom kan tvinga en på något sånt. 8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan i 6 veckor dvs sista dagen kommer att vara 23:e december. Hur jag ska orka ta mig upp till Lernia varje dag ska bli intressant att se och dessutom hur allt annat ska hinnas med här hemma och hur våra pengar ska räcka till allt. Förskolan blir mer än 200kr dyrare och jag ska ju dessutom ha något att äta och dricka när jag är där upp och hur de nu ska gå ihop vet jag inte. Hatar "tvångsplaceringar" när jag dessutom varit på coaching innan.. Blir så jävla förbannad, är de allt som finns för mig eller, kan dom inte ens hitta en liten ynka 2timmars praktik, allvarligt är de det som alla skattebetalares pengar ska användas till, skit som folk redan gått på flera gånger.


Ne nu ska jag dricka lite te och tagga ner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar