lördag 5 maj 2012

3 dagar ensam..

Denna veckan fick jag 3 dagar ensam med mina små pojkar, och hela 9 timmar bara jag och Wilhelm. Wilhelm sov iaf mest men de va mysigt att bara ha mig och han att tänka på.

Dagarna ensam med pojkarna har varit helt ok, Erik har varit lite gnällig och så men han håller på att få tänder nu så de förklarar ju en del.
Bilden visar vika han har (svart) och vilka som är påväg (rött)

Han har varit så duktig när vi gått till dagis på morgonen och hållit hårt i vagnen. (Har inte använt syskonvagnen till dagis). Dock har han inte velat hålla lika hårt på hemvägen så jag har fått jaga honom in på andras tomter och runt halva dagis ibland..



Wilhelm har växt till sig lite, han gick från 3615g ner till 3395g när vi lämnade BB och i onsdags va BVC här och vägde honom och han hade gått upp till 3680g vilket är bra tycker jag.. Och precis som med Erik så tyckte dom att Wilhelm var väldigt stark i nacken redan. Han kan hålla upp huvudet några sekunder redan, inte illa för att bara vara 18 dagar tycker jag. Får se när han kan hålla upp de så att de räknas.

Ne nu vaknade min lille prins så då blir de mata sen hoppa in i duschen innan Erik ska sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar