torsdag 6 september 2012

Som jag trodde..

Tandläkaren gick precis som jag trodde. Erik ville inte alls att hon skulle titta på tänderna, och så sa dom exakt samma sak som när jag va där när han var 1år. Borsta morgon och kväll och inge godis och bla bla bla.. fattar väl jag oxå, men man dör inte av att dricka juice när man inte äter eller dricka mjölk. Tydligen är de ju jätte farligt att dricka annat än vatten när man inte äter.

De värsta e att jag ska dit snart igen ju men då med Wilhelm och då e de väl samma sak igen med samma tandhygienist en gång till.. Totalt onödigt.

Nu har jag fixat med lite annat oxå. Vissa saker önskar man att man aldrig skulle behöva göra =(

Erik har varit ninja nu i 2 dagar, väldigt jobbigt, får höja volymen på tv:n och hör knappt vad jag själv tänker. Tror de e från Shrek de kommer, måste väl vara mästerkatten eller något, e ju inget sånt i någon annan film han tittat på. Just nu har han precis tittat klart på Rango och så nu e de Shrek som gäller. Bilarna börjar tydligen bli tråkiga får nu växlar han mest mellan alla andra filmer.

Wilhelm den lille busen börjar bli mer och mer lik sin far. Nu börjar ögonen bli mörka, men ännu är dom lite blå gråa med små stänk av brunt. Och alla som sett honom ser ju vem han fått sin form ifrån ;)

Ne ska se om jag får upp lite bilder i bloggen någon dag. Tömmer sällan mobilen när jag skriver här så blir mest äldre bilder..

Nu blir de mys med minstingen som inte vill vara i gåstolen mer. Ska väl öva på att krypa lite kanske, min duktiga lille pojk. Väntar för övrigt på hans små bissingar, 2st kan man känna i underkäken som kan komma när som helst snart.

Tack för idag kära läsare.. Natti natti ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar