onsdag 5 september 2012

Tandläkaren!!

I morgon ska min stora pojk till tandläkaren hade för mig att vi inte skulle dit förrän han var 3år men men.
Kommer bli en utmaning. Tror inte syskonvagn går in i hissen där men får väl testa annars får jag väl fälla ihop den och bara dom i hissen. Tänkte först ta bärselen men tror inte de går så bra att med Erik om jag inte kan ha han i knät. Vet inte hur dom ska kunna titta i hans mun när knappt jag får de.

Annars har de väl inte hänt så mkt sen sist. Erik e hemma idag igen för att han e sjuk fast just nu hoppas han och låter som en ninja på ovanvåningen. Han har blivit helt inne i att titta på filmer och jag får gott om motion när jag har upp och ner för att byta film. Han växlar mellan bilar 1&2, ice age 2, Shrek den tredje och smurfarna fast smurfarna har han bara tittat på några få gånger. Oftast e de bilarna eller ice age som gäller.
Wilhelm är oxå sjuk, jätte förkyld och slö idag. Alla vi har nyst mkt idag. Mest Erik som växlade mellan att hosta och nysa i morse.
Ne nu har teet stått och väntat på mig i 10min ist för 3-4min. Inte förstå gången de händer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar