tisdag 28 augusti 2012

Sjuk igen

Då va de dax för Erik att bli sjuk igen.. de e 3 veckor sen han började dagis går 3 dagar i veckan och har varit där 5 dagar.. Idag e han hemma förkyld och hostig, hostade hela morgonen.

Just nu sitter han uppe i vårt sovrum och tittar på Ice Age som omväxling, annars så har han tittat på Bilar 1 & 2 hela tiden men idag lurade jag honom till att titta på en annan, så jag slipper tjatet om bilar =P man får ju inte vara dum.

I söndags var vi på EKO en sväng och köpte en till Memories ram så nu har vi en för Erik och en för Wilhelm. Vi köpte även Eriks första kalsonger, han SKA sluta med blöjor dagtid. Och som vanligt kom vi hem med en massa annat gott och blandat, köpte bla nya behållare till socker, kaffe och pasta dom andra vi hade va lite trånga upp till så Martin får inte in händerna.

Nu har vi premiärat gåstolen, han kan såklart bara backa och syftet är inte för att han ska öva på att gå utan han vill helt enkelt inte ligga ner. I gåstolen kan han ju ha alla leksaker mitt framför sig hela tiden, och han kan vara med i köket bättre, vi tog ju upp Eriks gamla matstol men den är nästan för liten redan, Erik va ju betydligt mindre om låren än denna lille bullen.

Wilhelm pratar nästan hela tiden, gurglar och hmmm:ar och igår så fick han ut ett läte som lät precis som mamma, va så likt så jag hoppade till.. haha just nu sitter han i gåstolen och skäller på sin skallra =) mitt lilla hjärta.
Mina små busar

7 grader sa Martin att de va i morse och ändå svettades jag som en gris i natt, vet inte vad de beror på om de e hormonerna pga amningen som gör de för jag är ju inte den varma typen annars. Nästan varje natt vaknar jag och är jättevarm.

Ne nu ska jag dricka mitt Äppel te och fortsätta att vara hönsmamma :)




Älskar mina tre underbara pojkar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar