torsdag 2 augusti 2012

Då va man halvvägs till 50

Ja då har man blivit 25. Va en bra helg, på lördagen var svärmor och svåger Matthias här och firade mig, blev en del kakor och gräddtårta, på kvällen blev de en sväng till McDonald's. Och på lördagen var mina föräldrar och min kära syster här och då blev de kakor och smörgåstårta... De bästa jag vet. Den var slut redan i tisdags.

Vi var ju och badade förra veckan, Erik hade lite blandade känslor, roligt och jätte läskigt på samma gång.

Har övningskört en gång nu oxå, varit dåligt väder så de har inte blivit så mkt mer, får se om vi hinner mer innan Martin börjar jobba igen.

Igår va vi i Kristianstad och handlade, blev inget som jag hade tänkt inne i stan men men får åka till Karlshamn och fixa de ist. Vi kom däremot hem med 2,8kg lösgodis :) och då lyckades Wilhelm kräka ner sig helt så vi fick byta kläder och då fick vi det första riktiga skrattet och så upptäckte han sin hand.

Efter vi köpt godis gick vi in på Max och käkade, blev en total katastrof hade inget minna av att dom hade dressing även i maxboxen så Erik blev jätte kladdig så efteråt fick vi köra till Engelbrektsboden och köpa kläder till honom så han kunde byta hemma hos Mia.
När vi kom till Mia och jag lyfte Wilhelm ur bilstolen så hade han bajsat ner sig totalt och vi hade bara ett ombyte så han fick låna lite kläder av Tindra fin orange tröja i strl 98 och svartvit randiga strumpbyxor med hjärtan i strl 90. Jätte söt :p

Sen på kvällen igår hade vi besök av min kära syster. Och så fick Erik titta på den väldigt isärplockade traktorn som Tim hade på släp. Spännande med alla lampor och grejer.

Ne nu gör handlederna ont. Inte bra att skriva så långt inlägg på mobilen. Bilder kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar