tisdag 21 augusti 2012

Knubbis..

Wilhelm växer så de knakar 1cm i veckan... inte konstigt han är sur ibland måste ju kännas.
Han har nu totalt gått upp 4065gram sen han föddes och hela 16cm. Inte illa på 4 månader. Nu har han växt om Erik med hästlängder. Erik va ju en liten plutt om man jämför.

Nu har Erik börjat dagis igen började förra veckan men blev bara måndagen för jag blev dålig på kvällen så han fick stanna hemma ifall att de va något men de va nog bara min migrän som gjorde att jag pratade i stora telefonen och med feber dessutom.. I fredags hade Erik feber och igår hade Wilhelm de, han e inte riktigt återställd, har inte kunnat ta febern på honom men han känns inte så varm, hela dagen igår så skulle han vara hos mig, han har aldrig varit så mammig inte ens som nyfödd. Blev matning varannan timme i natt så jag känner mig helt borta men e för pigg för att vila nu.

I morgon e de dax för min vägning och jag kan säga redan nu att de inte e något positivt. Rasade rätt mkt förra veckan och kämpar mig upp mot 57kg igen.

Nu ska jag ta och dricka lite te i värmen och se om jag kan vila lite iaf, fast snart ska nog Wilhelm vakna för mat...

Ha de gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar