onsdag 8 augusti 2012

Barnkanalen...

Eriks favorit är Rorri Racerbilen. Han vet exakt när de e dax att byta kanal, synd bara att jag inte lyckas byta tillbaka sen. I dag var han extra svär, han grät och slogs så fort jag bytte. MÅÅÅÅSTE skaffa en tv till honom. Idag var de barnkanalen från 10.50 till 13, inte skoj.

Nu har Martin börjat jobba igen, känns tomt här hemma utan han, och nästa vecka ska Erik börja på dagis igen långa dagar 8.30-13.30 mån-ons. Då kommer de verkligen vara tyst här. Bara jag och lillfisen hemma då, och ska de vara dåligt väder så kommer han ju sova mest.

Ne nu ska jag se om jag kan göra någon nytta innan söt kommer hem, diska kanske..

1 kommentar:

  1. Hejsan. Jag har en såndär gammal liten tjockis tv om in vill ha den?
    Funkar och finns fjärrkontroll till den och ni får givetvis den gratis annars åker den till tippen.
    Mejla mig om du/ni är intresserad Malis_Eriksson@hotmail.com

    SvaraRadera