måndag 4 mars 2013

999 dagar gammal!

Är min stora pojk exakt idag, i morgon blir han fyrsiffrigt. Snart dax för kalas ju, snart bara 1 månad kvar innan min lilla fyller 1 år.

Nu har han börjat smygsläppa bordet och tar små små steg mellan soffbordet och tv-bänken. Men inget som riktigt räknas ännu. Han har börjat med något nytt och de e att skaka på huvudet när det är reklam, antingen skakar han eller nickar på huvudet.

Jag är numera blond igen med lite rött i ännu, så topparna är guldiga typ.

Dagis för Wilhelm går åt helvete. Han skulle börjat 1/4 men det är fullt på ekeryd och dom erbjöd oss plats på bränna, tänker ju knappast slösa hela min dag på att gå fram och tillbaka dit. Så om vi har riktig otur så börjar han inte förrän i augusti vilket betyder att jag kommer få gå hemma helt utan pengar eventuellt då mina mammadagar inte räcker så långt och jag verken kan eller får vara inskriven på af så länge jag inte kan vara aktivt sökande.

Ne nu har jag berättat lite om vad som händer just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar