torsdag 21 mars 2013

Hej då blöjan.

Kan vi snart säga dagtid hoppas jag. Idag har Erik varit utan blöja hela dagen utom när vi var i affären och det blev bara en olycka på hela dagen men de var mitt fel att jag inte satte han på pottan innan jag tog på honom kallingarna efter vi hade varit i affären, dumt av mig att inte tänka på de. Han har inte ens velat ha blöja idag alls, och gått utan tröja oxå av någon anledning. Haha.

Idag har jag gjort frikadeller för första gången smakade nästan som mammas om dom bara hade varit lite mer salta. Tog en del av färsen till biffar oxå, föredrar nog biffar i fläsk framför blandfärs, blir mer smak på något sätt.

Köpte nya skor till Erik idag, är ju helt hopplöst att hitta skor till mina pojkar för dom är både breda om fötterna och har tjocka fötter på höjden eller vad man ska säga. Han fick oxå 3 nya kallingar så vi har några extra om olyckan skulle vara framme, även beställt några från Ellos som var häftiga med monster.

Ne nu ska jag fortsätta gråta en stund över att HV71 förlorar även idag :( innan det är dags för hela England bakar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar