onsdag 17 september 2014

Besiktning..

Idag var vi med på besiktningen av nya lyan. Då kunde vi säga på plats om vi tyckte tapeterna behövde bytas och är bara Eriks blivande rum som det behövs i. De andra var ok inget som störde direkt. Som en extra bonus sa dom att vi fick nycklarna idag om vi ville!
Behöver jag berätta hur lycklig jag blev när jag fick nycklarna i handen :) blir att börja köra dit lite saker så snart som möjligt så kanske vi bara har möbler kvar sen när det gäller.

Annars så händer det inte jätte mkt försökt packa lite men svårt att veta vad man kan tänkas behöva och inte fram tills den 1:a. Sen blir det inte mycket packat denna veckan heller när barnen har studiedag tors-fre, fast dom hade fått vara hemma ändå då Wilhelm har åkt på ögoninflammation. 

När det gäller busen i magen så blir det en ny vecka i morgon igen (21+0) nu går tiden verkligen snabbt och precis som storebröderna så är denna busen som piggast när man ska sova fast jag är ju så slut så jag somnat runt 16 nu i 2 dagar. Nu blir det film med pojkarna..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar