onsdag 3 september 2014

Friska?

Igår kräkte alla utom Martin och idag är alla friska igen? Erik kräkte flera gånger och höll på nästan hela dagen, jag och Wilhelm kräkte två gånger men Wilhelm har varit dålig sen i lördags kväll så förstår inte hur det kommer sig att jag och Erik redan är bra. Aja får hoppas det fortsätter så, och att inte Martin blir sjuk, han har en viktig helg framför sig, nu på fredag så ska hans morbror begravas och Martin ska bära kistan. 
Det kommer bli barnens första begravning, är inte förtjust i den tanken hade hellre sett att dom är hemma med barnvakt men Martins kusiner skulle ha med sina barn så vi får väl se hur det går. Lördag är nog den viktigaste dagen detta året för Martin när det blir lite musik och annat, planerat detta nu längre än jag varit gravid (v.18+6 idag) så ingen magsjuka får drabba Martin nu.

Nu ska jag göra mig en till kopp med te och honung så min hals blir bättre men skriver snart igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar