söndag 12 juni 2011

361 dagar kvar!

Ja då e de nästan ett år kvar tills nästa SRF. Va riktigt bra iår.
Längtar redan.

Torsdagens favvoband var lätt GWAR. Scenblod och mkt "teater" helt i min smak.
Torsdagens sämsta var vädret. Alla band fick iaf Godkänt.
Vädret, Kallt, duggregn och blåst.

Fredagens favvoband var Mustasch <3 Underbart perfekt, var andra gången jag såg dom och de blir bara bättre.
Fredagens sämsta var Whitesnake. Helt ok fram tills de blev minst 30 min solo :( båda gitarristerna och trummisen... BLÄ...
Vädret, molnigt men mindre blåst lite sol

Lördagens favvoband är svårt att bestämma. Raubtier och Rage får dela den platsen. Ett plus är ju oxå att vi stod mindre än en meter från Rage när vi skulle se Kansas.. Tummen upp!
Lördagens sämsta var att de inte blev mer av Rage och lite mer Ozzy!
Vädret, Soligt, varmt och lite blåst ibland.

Igår fick jag även en fin glasögonbränna. Kommer lägga upp lite bilder och filmer senare idag eller i morgon.


Minus over all för festivallivet var att de inte blev så många timmar med min lille Prins som fyllde 1år!!

Hipp Hipp HURRA!!!

Idag har vi firat lilleman lite, än så länge har Farmor och farbror varit här och senare ikväll kommer grannarna! Min sida ska komma nästa lördag så då blir de lite mer kakor. Men nu ska jag in och duscha av mig Festivallivet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar