måndag 27 juni 2011

Bara 1månad kvar..

I helgen har vi haft de mysigt och trevligt..
I fredags var vi uppe hos mina föräldrar och åt en massa gott och senare på kvällen va vi uppe hos grannen och avslutade med lite cider och öl på kvällen.
I lördags va vi oxå uppe hos grannen en stund och avslutade även den dagen med lite gott att dricka.
I går så va vi en sväng på EKO och på Markislagret de blev en del fint inhandlat som vi tänkt att vi skulle ha länge.
Och idag har jag och lilleman varit på Börjes m.m i Tingsryd med grannarna, de va verkligen skönt att fördriva tiden på annat sätt en att bara sitta hemma, blev lite handlat där uppe oxå men de bästa köpte jag ändå här i ofm när vi kom hem XD. Nu så ska jag snart sätta mig i soffan och kolla på Johan Falk.. orkade inte se första halvtimmen för tycker inte de händer så mkt men de ska minsann bli lite mys i soffan nu.

 Ha de bra tills nästa gång jag skriver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar