tisdag 16 augusti 2011

2:a dagen

Idag va de andra dagen för lilleman på förskolan, går hur bra som helst, han springer runt och stökar ner vilket inte gör mig något då jag slipper städa XD ne nu va jag elak, vet hur de kan vara efter att 10 förskolebarn varit i farten en hel dag. De märks redan skillnad när vi kommer hem trots att han bara är där 1 timme och de bara är 2 andra barn just då, vi är där 10-11 och då är alla barn ute och leker utom dom som håller på med inskolningen. Redan vid 11.30 så börjar han bli trött och gnällig och han har somnat på golvet på sitt täcke nu både igår och idag, och idag va han även så gnällig och trött så han somnade en gång till vid 16.. Hoppas han kan somna ikväll bara.

Idag hade jag en väldigt rolig dag, eller inte, har inte tuggat tuggummi alls i år vad jag kan minnas och köpte ett paket igår, och idag påväg till förskolan med Erik så tuggar jag och vips så trillar min ena lagning ut :S och jag tuggade inte ens på den sidan. De va ju trevligt nu innan pengarna kommit. De blir väl 1000kr minst för att laga den så får försöka att inte äta på den sidan nu fram till nästa vecka :(

Vi har tillbaka Bilbo nu oxå och de går riktigt bra, han och Erik kommer ovanligt bra överens men kan kanske vara för att han ger honom sina kakor och annat gott så fort jag inte ser något. Han är fortfarande besvärlig när vi lämnar honom men vi har faktiskt kunnat gå och handla och kommit hem till en tyst och snäll Bilbo.

Ne nu ska jag försöka dricka lite kaffe och snart e de middag. Ha de gottans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar