fredag 5 augusti 2011

Ofmare igen....

Flytten gick riktigt bra redan på lördagen så va vi så gott som klara, va bara städningen kvar och de tog svärmor hand om, medan vi rensade ogräs på baksidan.

Va en väldigt smidig flytt ändå, dock så har jag inte direkt tålamod för någon som ska berätta hur saker ska göras och i vilken ordning och de blev så illa att jag va tvungen att gå iväg en runda. Om både jag och Martin säger klart och tydligt att ingen utom jag får röra vissa saker varför lyssnar man inte då, jag hade slagit ihjäl honom om han hade tappat mina saker. ÖMTÅLIGT ÄR ÖMTÅLIGT. Inte ens Martin vågar röra mina saker för han vet att just dom sakerna är mina absoluta favoritsaker och tagit många år att samla och har kostat långt över 4000 säkert..

När jag lagt över bilder från mobilen så ska ni få en glimt av vår nya lya.
Är otroligt skönt att bo här i ofm igen, har gått och handlat alla dagar utom 1 pga vi kom direkt från w-town. Jag var ute igår för första gången själv på gud vet hur länge och handlade, skönt som attan må jag säga. Kan gå och göra precis vad jag vill nu så länge vädret tillåter såklart.

Ne nu ska jag se om jag kan göra någon nytta, har inget av mitt kvar att packa upp och Martins kläder och skivor får han sköta själv.

Ha de gött..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar