tisdag 23 augusti 2011

Händelserik månad..

Erik har verkligen börjar lära sig saker, bara de senaste 2 veckorna så har han lärt sig att pussas, vinka, räcka ut tungan, klättra upp i soffan och klappa händerna :)... Igår bara så lärde han sig klättra upp i soffan och klappa händerna, han är som en svamp nu, han börjar dessutom säga mamma vilket han inte gjort mkt innan, det har ju varit datta (pappa). Nu kommer de mer och mer ord, dagis hjälper nog till bra.

Idag lämnade jag honom själv på dagis i en timme och han brydde sig knappt om mig sen när jag kom, satt och åt frukt och sen när dom satte ner honom på golvet sprang han bara förbi mig :) riktigt bra de och fröknarna har han inga problem med en av dom vill han tom gå till om jag har honom uppe och hon kommer nära, precis som han gör med Martin och mig, vill hoppa mellan oss :)


Ne dax att göra nytta eller vila lite vem vet :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar