söndag 4 mars 2012

Full rulle...

I helgen har de varit full rulle..
Började i fredags med att vi va så slöa att vi gick upp i sängen vid 22 och däckade troligen redan vid 23, sen vaknade vi kl7 i lördags och va pigga. De blev en sväng i duschen, en runda till affären och några maskiner tvätt inslängda innan 11.

Medan lilleman sov och jag sprang fram och tillbaka till tvättstugan så var sötast iväg och hämtade nya kärran (bild kommer) riktigt fin och kommer bli perfekt nu när vi blir fler och behöver ordentlig plats i bagaget. De e ungefär ett år sen vi skaffade Volvon men va på tiden att byta, någon annan kan få nöjet att fixa de sista med den och hosta upp pengarna som den kostar att rulla. Denna e nog lite billigare att köra tror jag trots att de e en turbo.
När söt kom tillbaka igen så va de bara lite kvar av tvätten, sen blev de mat och en tur i nya kärran till W-town, vi va väl hemma ganska exakt vid åtta med en trött liten buse.


Idag har vi inte gjort mkt, kollat på skidor mest. Martin va å tvättade Volvon då den va mer grå än svart, sen en tur till affären och sen hem till spisen (för Martins del) sen har vi segat nu ikväll, flyttat in spjälsängen till vårt rum nu oxå så de e gjort medan jag fortfarande kan lyfta, känns inte som jag kommer kunna lyfta lika länge som med Erik. De e ju flera som tror att de e dax när som helst så stor mage har jag tydligen men men 52 dagar kvar till BF..

Ne nu ska jag fortsätta titta på Wallander, sen blir de sängen och förhoppningsvis bättre sömn inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar