fredag 15 augusti 2014

Dåligt med bloggen!

Har varit riktigt dålig på att blogga men just nu så händer det inte mycket. Vardagen rullar på igen efter Martins semester och jag och busarna är hemma själva ett tag till. 
Dagis har jag bestämt att det blir först 25:e eftersom Erik får börja tidigast 19:e så tyckte jsg vi lika gärna kunde vänta till måndagen efter ist för att börja en tisdag.

Under sommaren har det varit fullt upp annars, många mysiga promenader och en del bad i Sandviken bla var inte så populärt som jag trodde dock, Erik vågade bara gå i till midjan och Wilhelm ville inte bada alls trots att han älskar att bada i badkaret. Vi var även en dag på Skånes djurpark var riktigt spännande och barnen var riktigt glada och avslutade dagen med god glass och ett varsit gosedjur som minne.

Ska försöka skriva lite oftare även om jag inte vet om någon egentligen läser min blogg längre efter det långa uppehållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar