torsdag 28 augusti 2014

Fyra ska bli fem!

Äntligen kan jag berätta om vår skatt i magen som beräknas komma ut i stora världen i slutet av januari. Som med dom andra två så väntade vi till efter ultraljudet med att gå ut med det. Denna gången så blir det en överraskning vad de blir, hon som gjorde ultraljudet försökte se men det blev inget svart på vitt men hon sa att det lutar mer åt ena könet, vad får ni inte veta :)


På bilden ser man huvud, ryggrad, ben och fot, men de som inte ville komma med var händerna på knäna :) en liten akrobat blir det nog. Såg inte alls bekvämt ut. En bättre "present" kunde jag inte fått idag när jag och Martin varit gifta i 5 månader och tänk att om 5 månader så har vi förhoppningsvis vår lilla skatt i famnen.

Ne nu ska jag ta mig en kopp te och kela med en sprallig bebis i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar