lördag 23 augusti 2014

Snart lugn och ro!

Bara en dag kvar sen kommer jag få 16h lugn och ro i veckan där jag kan städa och fixa med allt igen. Har inte kunnat dammsuga ordentligt på evigheter för så fort jag dammsugit färdigt har någon smulat ner allt igen så det varit helt ogjort. 

Ska även bli skönt att kunna få baka och stöka lite utan 20 barnfingrar i degen eller smeten, mammigare barn får man leta efter. 

Blev ett hål till i örat förra veckan så nu har man bara två nålar kvar att använda. Den översta på bilden är nyast. I andra örat har jag bara tre hål och dom tre är gamla hederliga pistolhål gjorda Lundhs ur & guld.. Satt och räknade lite på hur mycket pengar jag sparat på att göra många av mina piercingar själv och kom fram till att om jag gjort dom i k-hamn hade dom kostat 4000kr totalt. Så det är ju en fin summa jag sparat när nålarna bara kostat kanske 100kr. Och jag läser såklart på ordentligt ifall det finns nerver man kan skada och liknande.
Ne nu ska Erik lägga sig.. Natt på er oxå..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar