fredag 12 maj 2017

Fredag

En helt vanlig dag för mig men en speciell dag för Erik. Idag åkte han till Ivö med alla 0-1:or och för er som inte vet har dom på just den ön hittad svanödlor (en sorts dinosaurie) så idag var dom där och letade fossiler och grillade korv och dom hade även ätit glass.

Var en riktigt solig och skön dag idag även om det blåst en hel del. Efter Erik var hämtad gick pojkarna till lekplatsen och jag och Lovis höll oss till baksidan eftersom Elli låg och sov i vagnen och om vi oxå skulle gått dit hade jag fått antingen byta till enkelvagn eller ha henne i bärsjalen och ville inte väcka henne.

Blev en promenad till affären nu på kvällen oxå för jag hade inget gott hemma till ikväll. Blir ju en del steg en vanlig dag som ni ser på bilden. Och då registreras ju inget av det som jag går utan telefonen i fickan. Jag har en vivofit på armen men den registrerar inte heller alla steg eftersom den inte märker av allt man går om man tex kör vagn. Den säger att jag gått 9580steg och det är ju ganska många färre än mobilen säger och då visar den ju som jag skrev inte det som jag gör utan mobil.

Nu är det dags för mat till min minsting. Imorgon är det dags för holje marknad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar