torsdag 8 april 2010

Shopping!

Börjar först med min onsdag, stiger upp tidigt för "skolan" som börjar vid 9 för att lyssna på något företag som säljer tjänster, helt onödigt för efter 35min så har hon babblat så mkt så vi får sluta för dagen. Tur att jag inte behövde åka buss in slösat 30kr på att lyssna på en tant i 35 min.

Sen va de en stund jag kunde sitta i byn med Bilbo och bara gotta i solen, helt underbart. När vi kom hem sen så fixade jag lite med "altanen" satte upp galler så Bilbo kan vara där ute sen utan at smita, och sopade rent framsidan och flyttade dit en till stol, och sen va de repa för Martins del som vanligt på onsdagar!

Idag har man haft mkt mer skoj, vaknade tidigt för att bege mig in till K-stad, Martin skulle fixa med lampor till instrumentpanelen 88kr för 4 lampor och då behövde han 2 till som måste beställas, galet pris för ett par små lampor egentligen.

Efter de så va de Lindex som gällde, shoppade loss på barnavdelningen, de blev en hel garderob nästan, och efter att slösat en hel del pengar så drog vi vidare till H&M och hittade ännu mer och där hittade vi nog de bästa på hela dagen.

Och efter en jobbig shoppingdag inne i stan så måste man ju såklart ta sig en burgare på McD.
Sen va de bara hem till mina föräldrar och hämta lille Bilbo och sen bara ta de lugnt när man kommer hem, och de är precis vad jag gjort, jag har bara suttit vid TV:n och slöat och de behövs verkligen i denna värmen, känns som jag ska koka upp.

Inget mer för idag.. Tack och adjö!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar