onsdag 21 april 2010

Snart slut!

Jippi nu är de snart slut på allt skit med AF. Har troligen min sista dag på skolan nu på måndag sen är de inte mer "skola".

De har väl inte hänt jätte mkt sista dagarna Martin har varit sjuk och är de fortfarande han har haft hög feber och nu håller han på å hostar upp lungorna låter de som ibland :(
Och i måndags när han va som värst så va jag ju såklart i skolan och kunde inte ta hand om honom..

Idag kom även våra dammsugarpåsar tog en dag längre än vad de egentligen skulle göra men de beror väl på allt skit med flygen och de som håller på nu. Nu väntar jag bara på att mitt Anti-skall ska komma oxå de skulle kommit igår som senast men ska de hela vägen från Asien hit så är jag 100% säker på att de flygs hit och då e de ju kört, blir nog inte något halsband än på någon vecka.

Köpte en enormt ful babysitter idag oxå för 15kr, den lill* kommer ju inte sitta så länge i den så de är ju inte hela världen om den är ful som stryk, bara att lägga något annat i den så man inte ser de fula tyget.

Jag har även lagt upp en ny "spark" video på Youtube så de är bara att gå in via min länk i sidan och kolla, kommentera gärna..

Ne nu är de väl dax för lite till Hockey, Sudden nu ju :D

P.S. Katt/katter till salu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar