fredag 16 april 2010

Föräldragrupp!!!

Japp Japp idag är de dax för första mötet nere på MVC, när vi va hos BM nu sist så sa hon att de bara va 2 par som tackat ja och de va 6 som hade blivit förfrågade , få se kanske någon man känner, de skulle vara en grupp i min ålder som va förstföderskor, nått vettigt kommer man väl lära sig idag.

Annars e de fredag och fortfarande sol, dom sa ju på vädret att de skulle vara anus väder, hoppas inte de blir de vill ha sol och varmt så jag kan sitta ute och mysa i solen...

Ny vecka imorrn oxå, helt sjukt va snabbt tiden går, idag är de bara 56 dagar kvar förlossningen känns inte speciellt långt bort nu :S


Jag har börjat kladda med Photoshop nu oxå, än så länge kan jag bara göra några få saker men jag lär mig iaf....



Dax att hitta på annat tex gå ut i solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar