tisdag 13 april 2010

Våren är här!

Har inte skrivit något nu på ett par dagar men de kan bero på att jag knappt suttit vid datorn, jag har nämligen suttit ute i den varma och underbara solen... de är så skönt att solen äntligen kommit fram, trodde vintern och de gråa skulle vara i evigheter.

Just nu så är de tyvärr grått ute :(

Har gått in i en ny vecka v.32 (31+) och idag så är de bara 59 dagar kvar innan BF. Idag så ska jag OCH Martin till barnmorskan på kontroll, ska även prata om föräldrautbildningen/föräldragruppen och se om de är något vettigt att gå på. Isf så blir första mötet redan på fredag.

Ne nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer så de får kommer en uppdatering efter BM. Och då kommer jag även uppdatera min lista med uppgifter som ni kan se på höger sida 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar