tisdag 6 april 2010

Tisdag...

Igår va de en spännande dag, va ju som sagt hos mormor och morfar, mormor såg direkt att de va något på G med min mage och blev väl glad (mormor ser alltid glad ut).
Sen satt vi i ett tag i soffan och väntade på att min moster skulle duka fram allt och hon sprang fram och tillbaka ett par gånger och efter ett tag så stannar hon till och blir helt chockad och förvånad och enormt exalterad och super glad, jag trodde nästan hon skulle hoppa upp och ner och klappa händerna XD de e ju oxå så att den 11 juni som är BF även är hennes födelsedag så de va ju omtyckt oxå.

Idag så har man inte gjort mkt men ändå så har man de, jag har diskat, varit barnvakt och hjälpt Martin byta däck, eller ja jag stod mest och tittade på för jag kan inte stå böjd speciellt länge.

men nu sä händer de nog inte mkt mer ska ta de lugnt och njuta av min lediga dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar