tisdag 10 januari 2012

Aktiv vecka..

Idag var första dagen på dagis för lilleman sedan innan jul. Han visste nog att något va på g då han tyckte han skulle stiga upp redan kl 6, ingen höjdare för mig, jag satt och nästan somnade i soffan medan jag väntade på att klockan skulle gå.
Vi hann bara vara hemma 10 min sen däckade han och sover ännu, snart är de väl dax att vakna så vi kan äta en riktig lunch, han va så otroligt sur och skrek nene (välling) och vill han ha de så är de oftast inget annat som duger, som tur e så händer de inte så ofta.

I morgon blir de full rulle för mig medan lilleman är på dagis. Först tandläkaren vid 9 och hoppas att dom lagar någon billig tand :) och nästan direkt efter så är de af som gäller.. har bara en sak att säga och de e SUCK.. nu ska jag gå på ett informationsmöte om gruppaktivitet.. allvarligt hade de inte varit tusen gånger bättre att sätta mig på en praktikplats eller något i den stilen, vafan ska jag gå på sånt skit för.

1. jag har till 12 maj innan jag går in i fas 3 och detta slösar tid.
2. jag är ju för tusan gravid och kan egentligen inte ta något jobb, och lär inte bli erbjuden något heller med magen i vädret.

Och på torsdag så är de dax för ett besök hos BM. Håller tummarna för att allt e som de ska, har slarvat med järntabletterna igen men har ätit mkt bättre så vi får väl se hur de ligger till..


Vi hörs när vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar