onsdag 25 januari 2012

Sova.. ja tack..

Dom senaste 2 veckorna har varit hemska, tagit evigheter för mig att somna och sen har ju Erik varit ovanligt pigg redan kl 6 och såklart har han ju varit gnällig nästan varje dag fram till Martin kommer hem och sen har han börjat slåss och bitas nu oxå, troligen tack vare en äldre som gör så med honom på dagis.
Helgerna blir inte heller så bra, visst Martin stiger upp mer Erik, men de är oftast jag som vaknar först och får putta till Martin och redan då vet jag att jag omöjligt kan somna om och får stiga upp typ direkt ändå.

Idag så e de exakt 3 månader kvar tills busen som håller mig vaken ska titta ut, får hoppas att de inte blir mer iaf. Skulle vara typiskt att gå över med 2an när de ska gå snabbare och med tanke på att Erik kom 2 dagar innan BF och att de dessutom bara tog ca15 timmar från första värken och inte 24timmar eller mer som dom säger att de i genomsnitt tar med första barnet.

Börjar fundera lite mer på om eller vad man ska skaffa till den lille, behöver iaf en syskonvagn men vill ha en som är vändbar OCH billig och som inte är 10mil bort. Sen så har jag funderat på en vagga, ville ha de till Erik men då de va lite ont om pengar så blev de aldrig så, fast nu så har jag ju tandläkartider fram till i slutet på mars så de kanske inte finns så mkt pengar till de denna gången heller. Måste ju ha vagnen iaf en vagga klarar vi oss nog utan denna gången oxå.

Ne nu ska jag se vad jag kan göra. Förbereda lite inför utv.samtalet kanske.

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera