måndag 30 januari 2012

Sjuklingar..

Ja då va vi alla sjuka här hemma, fast lilleman är bara lite snorig nu, och Martin lite krasslig i halsen. Jag är tyvärr sjukast, jag snorar och är täppt samtidigt :s nyser och har ont i halsen. Säger bara en sak, jävla dagis baciller. Men jag ska inte klaga kunde varit betydligt värre, kunde ju ligga med hög feber och grejer och de är ju verkligen ingen höjdare, speciellt inte när man har barn eller väntar barn för den delen.

Ja i morgon blir de dagis igen iaf, ska jag ha honom hemma tills han inte snorar blir han väl hemma fram till sommaren och jag ska ju till BM i morgon oxå och göra glukosprov så glad att man får välja om man vill göra glukosbelastning eller inte här. Jag gjorde ju det med Erik mest bara för att, men nu ska jag bara äta frukost hemma 2timmar innan och sen gå ner till BM. Jag hoppas att de ska bli mer än bara de, nyfiken på om magen blivit större. Jag har iaf inte gått upp mer än några 100 gram sen den 19:e så hoppas de bara va en tillfällig viktuppgång.

Nu när jag gått in i tredje trimestern så ska jag ju dock lägga på mig en del till, bara bebis ska ju lägga på sig 2-2½kg till ungefär, men så länge jag inte spricker på mitten så ska de väl gå bra, en ju en bekant som trodde jag skulle föda när som helst xD.

Åter till nysandet och snorandet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar