onsdag 22 februari 2012

Hicka..

Ja idag va äntligen sista mötet för min del på af, ska bli skönt när allt blir normalt, Erik får tillbaka sina rutiner kan ju inte vara bra att va på dagis så olika tider mitt i veckan.  Han är ju alltid jättetrött när han kommer hem från dagis vid 11 och nu när han varit där onsdagar 9-12 har han varit otroligt tjurig hela onsdagen så hoppas de ändras nu när han får tillbaka sina tider.

Inatt va nog en av dom värsta än så länge sen jag blev gravid, snurrat och skruvat mig hela natten varit varm och kall och sen varm igen, totalt hopplöst. Nu e jag helt slut har inte fått min förmiddagsvila heller så vi får se om jag däckar på soffan sen. Bebis har varit busig hela dagen än så länge och hickat jätte mkt och ofta, super obehagligt när de är nere i bäckenet och man känner hur blåsan och tarmarna vibrerar.

Nu är de iaf inte många veckor kvar, vi har nog bestämt oss för vilken vagn vi ska ha nu iaf. Sen får vi se när vi köper den.
Ne nu ska jag ta och äta lite igen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar